Kokybės politika
Kokybės klausimais prašome kreiptis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt
CGP klinikų kokybės politikos nuostatos apima:
- nuolatinį integruotos kokybės vadybos sistemos rezultatyvumo užtikrinimą ir gerinimą;
- saugų ir profesionalų sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, taikant patikimą ir savalaikę diagnostiką, šiuolaikinius mokslo reikalavimus atitinkantį gydymą bei optimaliai panaudojant techninius ir finansinius resursus;
- pacientų poreikius atitinkančių paslaugų komplekso teikimą kliniškai optimaliu ir pacientui labiausiai priimtinu laiku, maksimaliu greičiu ir efektyviai;
- geriausio galutinio poveikio pacientų sveikatai siekimą, rizikos minimizavimą ir naudos maksimizavimą, užtikrinant pacientų lūkesčių patenkinimą ir gyvenimo kokybės gerinimą;
- pacientų ir CGP klinikų darbuotojų tarpusavio pasitikėjimo didinimą ir korektišką bendravimą, siekiant jų interesų vienovės;
- saugių darbo sąlygų darbuotojams sudarymą, siekiant optimalių veiklos rezultatų efektyviai išnaudojant turimus išteklius;
- sąlygų darbuotojų kvalifikacijos kėlimui sudarymą, užtikrinant, kad jų įgūdžiai, žinios ir praktinė veikla tenkintų pacientų poreikius;
- darbuotojų pasitenkinimo darbu didinimą, pripažįstant jų nuopelnus ir skatinant už pasiektus rezultatus;
- CGP klinikų veikloje taikomą procesinį požiūrį ir pažangių vadybos metodų diegimą.